Reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS w oparciu o udzielone pełnomocnictwo,
Pomoc w zakresie rejestracji działalności gospodarczej,
Możliwość nadzorowania księgowości w siedzibie firmy czy miejscu prowadzenia działalności klienta,
Możliwość odbioru dokumentów z siedziby Klienta,
Obsługa podatkowo-zusowa właściciela,
Doradztwo w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
Pomoc w założeniu własnej działalności gospodarczej,
Pomoc w wyborze odpowiedniej formy rozliczenia podatkowego,
Sporządzanie raportów księgowo-finansowych w zależności od konkretnych potrzeb Klienta,
Indywidualne podejście do klienta i dostosowanie się do jego potrzeb,
Opracowanie całości bądź części dokumentacji przyjętych zasad (polityki) rachunkowości (wymaganej Ustawą o rachunkowości) w szczególności dotyczących m.in.: metod wyceny aktywów i pasywów oraz ustalania wyniku finansowego i/lub zakładowego planu kont,
Obsługa kontroli podatkowych wraz ze sporządzaniem i przesyłaniem pism w sprawach karno skarbowych,